Äsch, fuck this!

Hejsan!

Jag orkar inte ha bloggpaus!
Det är dags att väcka liv i den här bloggen igen, eller vad tycker ni?

Det börjar närma sig jul, och jag letar febrilt efter julkläder åt mig och min fina dotter.
Jag blir så besviken då jag kikar på kläder åt Saga och inte kan hitta en enda klänning som passar till jul.
Allt är för "blekt" och tråkigt.. Helst utav allt vill jag ha en liten prinsessklänning!
Och eftersom det är jul så vill man ju att den ska vara röd eller svart.. Men tror ni att det finns någon då?
NEJ!
Jag har hittat en rosa och en lila.. Men det är ju fel färger. Och speciellt rosa.
Det lutar mest åt den lila just nu, för den är så fin trots att den inte är som jag tänkt.
Tråkigt nog så ser den mest ut som en nyårsklänning.
Men det är bara att leta vidare!
Tips mottages GÄRNA!

Sedan var det ju till mig som det ska hittas kläder.. Jag vill ha en löst sittande klänning, men som inte ser ut som en säck. Gärna en röd, svart, eller ljus klänning i sånt där fint glänsigt tyg.
Så jag letar på, hittade några på H&M som jag gillade. Tänkte att jag ska gå ner på stan och testa dem på tisdag då Saga är på dagis. Just nu är det enklast att gå på stan ensam eller med en vän som hjälper mig att se efter min lilla busunge då jag testar kläder. Hon gillar inte riktigt att sitta still i sin vagn längre då vi är på stan!
Haha, hon springer helst runt och busar för fullt!
Och så vrång hon blivit! Hon lyssnar inte alls och slår bara dövöra till när jag försöker säga åt henne.
Och jag kan inte låta bli att tycka att hon är så jävla söt då hon trotsar mig! Usch, så jag älskar min ohysade unge!
Det är väl bara att börja vänja sig vid att hon testar gränser och ignorerar mig.
Det ger med sig, och så får man inte glömma att sätta lite gränser.


Nej, nu ska jag väl runda av detta inlägg.
Återkommer senare med ett inlägg fullt av kläder!

Byebye!

Kommentarer
Postat av: madeleine

Hehe ja har 4st jul klänningar åt Leia, men har bestämt mej för en äntligen, man blir ju besatt av kläder åt dem! Vi Bor i Åsele men ja är från vännäs egentligen utanför umeå om du vet vart det är? Vi flyttade hit pågrund av killen är härifrån och har två jobb här, så det blev ett hus och renovering.

2010-11-28 @ 12:37:55
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Annika

Anna is back! :) Hoppas du hittar lite kläder... jag har jättesvårt för att hitta kläder som passar, fast sen så gillar jag ju inte att shoppa...

Ha det bra!

2010-11-28 @ 13:18:22
URL: http://heartloving.blogg.se/
Postat av: charloth

Underbart anna att du börjar blogga igen!

Nu har man nått att läsa :P

2010-11-28 @ 14:43:35
URL: http://sleepingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0