Titta det.. Snöar?

Hejsan - Inlägg 536.

 Är hemkommen från vår promenad nu och både jag och Saga har ätit en sen lunch.
 Eller ja, Saga ligger med sin sked på golvet, nersmetad i biff stroganoff och verkar nöjd.
 Hon åt inte så mycket, utan ville helst bara leka med maten. Jag fick för en liten stund sedan springa ut och panikhämta Sagas vagn som stod här utanför eftersom jag såg att det.. SNÖADE!
 I maj.. Ja, vad säger man? Välkommen till Norrland.
Här snöar det i maj, och det är jätteskoj.. Not!
 Men nu skiner solen igen och vi passar på att njuta medan vi kan innan nästa snö kommer..

Ja.. Jag saknar mitt hjärta så att jag håller på att gå sönder! Det är jobbigt, och jag vill inte ha jobbigt. Jag vill ha enkelt. Menmen. Det är som det är, och jag är endå otroligt glad över att jag hittat mitt hjärta, han betyder så mycket och jag känner i hela kroppen att det är rätt. Så lite jobbigt får man väl lov att stå ut med.

 Puss på er! //Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0