Tillbaka.

Hejsan - Inlägg 533.


Sådär. Nu är jag tillbaka från att ha hämtat kidsen från praktiken,
 Beckis var hyfsat nöjd med praktiken och Romina var inte alls nöjd.
De hde fått gjort en hel del grejer, och det är ju bra.
Det hade varit lite värre om de bara fått suttit så som yngre praktikanter ofta får göra.
Jag hann inte köpa någon mössa innan till Saga,  det blev lite för stressigt eftersom
 jag bara var tvungen att blogga innan jag for förut!
Det enda jag hann med innan jag tog bussen upp till kidsen, var att testa 3 par skor på Scoretts.
De var apsnygga, alla 3 paren och jag viiiiiillllll haaaaaa!
Men det blir inga skor, för det ska snålas. Måste ha råd att ställa dogsen i sommar och
 så ska resan till Marocko betalas. Så jag håller igen.

Jag är så himla sugen på att ta en fika på stan! Känner mig riktigt sugen på
 bara sitta på coffee house i flera timmar och bara njuta.. Men ja, vi får se.
Ska leta upp en vän och fika med den! SOPHIA? Ställer du upp?


Aaja, ska ut med dogsen.


Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0