Tankar.

Hejsan - Inlägg 547.



Tänker för mycket, och känner för mycket.
Tankarna snurrar runt och jag hatar att den här känslan av hat har lyckats smyga sig på igen.
Han har gjort det igen. Han har fått mig att känna hatet, hatet som får mig att tappa luft, hatet som får mig att..
Ja, hatet. Hatet emot mig själv som jag inte känt på så länge nu. Men så, med bara några ord har han väckt det till liv. Han slet upp alla gamla känslor, och bara stampade på mig.

Men jag bestämer mig för att inte ta emot allt det här hatet. Jag vet att jag är bra, även om det inte alltid känns så. Jag gör alltid det som är bäst för min dotter och ingen ska någonsin påstå någonting annat.




God natt på er!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0