Sådär ja!

Hejj - Inlägg 562.


Sådär. Då var dagens jäkan bara stå jävla skit avklarat.
Vi har haft vårat samtal och jag har blivit hotad. Som några gånger förr.
Men ja. Jag kan inte göra något! Jag kan bara stå bredvid och se på när min värld rasar omkring mig.
Jag kan bara sitta här med ett jävla kaos i kroppen och få slängt i ansiktet att jag bara ljuger och förstör.
Tack, tack, tack. Fy fan.. Jag orkar inte med det här! På riktigt..

Men det är ju nu som jag inte får ge upp! Det är ju nu som man ska kämpa.. Hur orkar man?
Hur in i helvete ska jag orka bråka ännu mera?
Och det stora frågan, varför gör du såhär? VARFÖR?

Jag vet inte, och vet inte ens om jag behöver veta.. Det räcker med att det är som det är.
SDet är liksom nog bara det. Fy fan! Fy fan!

Ena dagen så ska du aldrig mera träffa henne,, och nästa dag så ska du gå till rätten.. FY FAN!
Det är allt jag har att säga.. FY FAN FÖR DIG!



Over And Out!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2010-05-19 @ 19:40:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Malin K

Om du behöver bara prata av dig om avd som hellst så ställer jag alltid upp och lyssnar. Vet inte riktigt vad som hänt men har läst lite i din blogg så jag har mina aningar. Stå på dig vännen så kommer det nog ordna sig.



Kramar från Malin med nakenfisarna.

2010-05-19 @ 20:15:57
URL: http://www.freewebs.com/bipsan
Postat av: sandra

<3 Sta pa dig gumman! Har du klarat allt soppas langt fixar du även detta (vad nu som har hänt...).

Du är en stark människa - tro pa dig själv!



Kraam

2010-05-20 @ 09:15:35
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: syrran

ja, intsämmer med föregående talare. Sen tror jag inte att du behöver vara så rädd, dom brukar inte ge bort ungar till folk med piller problem eller annat löst folk för den delen.

2010-05-20 @ 09:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0