På G!

Hellosan - Inlägg 530.


Sådär ja!
Vi är packade och klara, Saga är påklädd och telefonen är laddad!
Snart sticker vi iväg till tåget och påbörjar vår resa hem till mitt älskade Sundsvall!
Förhoppningsvis så blir det ett lite längre uppehåll i Stockholm, och jag hinner stanna och käka där..
Synd bara att de har så sjukt dåliga alternatvi för oss som är veg där på centralen!
Men jag får väl lov att hitta på något!

Känner faktiskt redan nu att jag är aphungrig! Haha!
Menmen..
Uscha vad jag tycker att det är trist att jag måste fara hem.. Något som känns riktikt tärt är att åka ifrån Linda igen. Jag har liksom hunnit vänja mig vid att hon bara är 1 timme bort, istället för som vanligt då hon är över 8 timmar bort. Menmen, vi kommer snart att ses igen eftersom jag snart kommer att besöka skåneland igen ju!

Aaja, har inte tid att blogga mera nu men vi höres antagligen ikväll :)



Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Linda

Awwe, det kommer bli trist att ha dig sååå långt borta igen =/

2010-05-01 @ 10:48:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0