Österbybruk!

Hejsan - Inlägg 567.


I helgen bär det av!
Jag packar ner mina utställningskläder, badar min vackra prinsessa och berger mig för andra året i rad ner till Österbybruk för att ställa ut! Detta år far vi ner allihopa, det vill säga jag, Carina och Beckis med ett antal hundar.
Jag ska på lördagen bara ställa ut Prinsessan och jag hoppas av hela mitt hjärta att hon får bättre resultat än förra året.. Hon förtjänar det!
Sedan på söndagen kommer jag att ställa ut ett antal hundar åt Ann-Sofi.
Hur många är ännu oklart, men några stycken lär det väl bli :)
Jag hoppas så klart på bra reslutat och ett underbart väder, Österbybruk är
en av de vackraste utställningsplatserna i Sverige och ses bäst i bra väder!


En ung Prinsessa.


Puss på er!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0