Orkade inte.

Hello - Inlägg 534.



Hejsan Hoppsan, mina vänner!

Jag orkade inte blogga igår kväll, var så jävla  trött att jag till och med blev irriterad på bloggen.
Jag skrev ihop ett halvt inlägg och sedan fick jag damp!
Raderade alltihopa och tänker skriva det en annan dag istället.. Kanske ikväll :)
Men nu sitter jag iaf med en kopp kaffe och diskuterar live tefter döden med Beckis.. Och jo, hon är 12 år!
Haha, ni får ju leta efter klokare unge.
Hon är lillgammal, och vet vad hon pratar om när hon väl pratar. Hon kan tolka texter bättre än vuxna och säger klokare saker än de flesta! Den här tjejen är speciell, otroligt speciell.
Henne behöve vi verkligen inte oro oss för, nej. För hon kommer att kunna ta hand om sig själv, hon kommer att ta sig igenom alla de svårigheter som livet har att erbjuda med glans!



Nu börjar vi få bråttom igen, väskan ska packas och vi ska gå till bussen :)



Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0