Mitt på dagen-inlägg!

Hejsan - Inlägg 535.


Sitter här och tänkte blogga. Hade tänkt blogga flera gånger igår men det blev aldrig så eftersom hela dagen var fullspäckad. Jag stack hemifrån vid ett, gick ner till stan och traskade en stund medan jag väntade på att Sophia skulle bli klar med sitt. Medan jag traskade runt sprang jag på Johanna, en tjej som jag känner. Hon fick barn för ett litet tag sedan och jag var ju bara tvungen att kika på hennes lille Vincent!
Och han var sååå liten! Som en liten plutt! Söt som socker, och så liksom bebisgrinade han.. Hihi, jag minns knappt att Sagis varit så liten och gråtit så! Tänka sig, snart är skitungen min 7 JÄKLA MÅNADER!
Tiden springer ifrån mig.. Det känns som om hon låg i magen igår.

Och på tal om bebisar!
Sophias syster Maria fick i måndags en liten, eller stor flicka!
En flicka som fick namnet Elvira :)
Hon vägde ca 3800, var 52 lång och hade en huvudomkrets på 37 cm!
En aning större än Sagis med andra ord.. Hehe!
Tydligen så var förlossningen lite tuff, och jag blir alldeles stolt över att Maria klarade av det så bra!
Hon är så duktig!
Jag håller på att längta ihjäl mig tills jag får träffa lilla Elvira och Maria, det ska bli så roligt!


Nej, vet ni vad? Saga börjar bli tröttis, så vi ska ta en promenad i solen med hundarna.
Men jag återkommer nog senare.


Puss på er!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Soppan.

52 lång, din virrpanna :D <3

2010-05-07 @ 20:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0