Min älskling tycker..

Hejsan - Inlägg 555.


... Att man inte borde ta på blöt mat.

Whata?!

Får man nu, helt plötsligt inte ta på blöt mat?
Och vad räknas som blöt mat? Alltså, menar han mat som man sköljt?
Typ som äpplen?

Aalltså, jag kan inte låta bli att mobba honom. För att han sitter därnere i Skåneland, men en handduk på axel, en blöt morot i ena handen och så tydligen torkar han av handen efter att han tagit på moroten eftersom den är blöt occh man bör ju inte ta på blöt mat.. Hehe, klart att han ska mobbas.

Jag tycker om dig endå, mitt hjärta.. Fastän du är en aning knäpp!



Puss på er!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Din Älskling!!

Hörre du du LEK INT med maten!! Pusspusspusspusspsus

2010-05-17 @ 23:12:11
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0