Lata jag.

Hejsan - Inlägg 566.



Jag har var lat i flera dagar, har inte orkat sätta mig vid den här sega datorn som faktiskt till och med har tappat tangenter.. Men ja, jag vill ju blogga så här är jag igen med ett litet inlägg.
Jag har iaf sluppit bråka i helgen, men ja det har ju varit helg och då kanske de slutar att jävlas för en stund?
Vem vet?
Öh, ja.. Jag var på utställning på lördagen. Ställde ut två kineser, en åt Carina och en åt Ann-Sofi.
Hundarna var jätteduktiga, men enligt domaren var den ena för lite och den andre för uppdragen i underlinen. Så inga CK:n till dem alltså!
Bättre gick det för Ann-Sofies Daisy som knep ett CK och blev placerad som 3:a i juniorklassen för tikar. Stort grattis till er! Och så det roligaste på hela hela dagen! Dregens son, Kenai knep sitt 3:e CK på sin 4:e utställning!
Jag tror att dety blir till att se upp med honom, för han är riktigt bra och kommer snart att börja plocka CERT..
Skojigt värre! Tänk vad snygge Dregen kan få till :)

Nu i veckan så har vi varit lite sjuka, jag vaknade på söndagen och mådde kasst och Saga vaknade för några dagar sedan oc hvar alldeles snorig och hostig. Saga är fortfarande krasslig, men hon bättrar på sig.

Sen så på tordag kommer hjärtat hit! Äntligen, skulle man kunna säga!
Det ska bli helt underbart och han ska äntligen få se Sverige och träffa lite riktigt folk.. Hehe!

Skriver mera senare, har en valp i knäet so m vill gå ut och kissa :)



Puss på er!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Linda

VAAA? Har han inte träffat riktigt folk än? :O

2010-05-25 @ 11:29:25
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0