Knock me down?

Hello - Inlägg 568.



Sitter med ett lätt illamående(jag åt precis en hel skål med kaksmet) och försöker
 roa min dotter(som kommit på hur man skriker riktigt högt och riktigt argt, så fort inget roligt händer)
 samtidigt som jag tänkte knåpa ihop ett litet inlägg här på bloggen.
 Detta är inte det lättaste men det ska väl gå!

Titeln på inlägget. Vad menar vi där?
Jo, precis det som står.
Jag har funderat och funderat över de senaste veckornas händelser och kommit fram till följande:
Ni kan inte slå ner mig.
Bara så, punkt och så var det klart.
Ni vill men ni kan inte. Era hot, era handlingar, era ord och er ovilja, kan och kommer inte att slå ner mig.
Ní har, mina vänner möt er överman.

För jag är beredd att slåss, slåss till jag inte kan stå
mer och när jag gjort det så kommer ni INTE att ha slagit ner mig.
Nej, ni kommer att vara besegrade.

Så. Ta nu till alla knep ni kan, bjud upp till dans.
Jag står här beredd och väntar.



Over And Out
//Anna


Kommentarer
Postat av: syrran

men seriöst, vad är det för fel på dom och vilka jävla idioter är det som håller på förutom the bad example of a father?



Kan inte fatta att det ska vara så jävla svårt att faktiskt tänka på saga i det här fallet. För dom kan ju inte direkt tänka på hennes bästa när dom håller på så här....



Tur det finns poliser som gör sitt jobb om man skulle anmäla dom. För jag kan tala om att jag är inte långt ifrån att faktiskt göra det. Trakasserier är faktiskt ett brott....



Jag hoppas att nån av er idioter läser det här. Inget skulle glädja mig mer än att "drop kicka" er i nacken, men då jag är en relativt stabil människa så skulle jag nöja mig med att skratta hela vägen till polisstationen.



Ett tips till er, försök att inte träffa mig nånstans. Risk finns att jag inte kan hållas ansvarig för vad jag gör med er då.



Så jävla lågt av "vuxna" att hålla på på detta sätt, att ni ens kan sova om nätterna. SKÄMMES TA MIG FAN!!!!!!!

2010-05-26 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0