Kaos.

Hej - Inlägg 544.



Jag hann inte blogga något mer under gårdagen, det blev aldrig läge för det.
Vi fick fullt upp.

Igår så var vi ut på Birsta och köpte en stol, tillsammns med Sagas pappa.
Det fick bli en röd, enkel stol med en fin randig stöddyna i.
 Alltsammnas gick på under 200 spänn, så jag är nöjd.
Där kan vi verkligen snacka om att komma undan billigt!
Sedan så var vi in en snabbis på Coop, där jg köpte lite extra blöjor
 (eftersom de hade extrapris) och en hel del matburkar.
Efter att vi gjort detta så for vi hem till Andreas, och käkade.

Sedan ja. Pratade vi. Jag väljer att inte skriva ut vad vi pratade
om eftersom jag anser att det är för personligt.
Men ja, det var lite jobbigt att höra och det var lite jobbigt att säga det jag sa.
Så igår blev jag återigen kaos.

Det är tur att allt det mörka i mig, det där som liksom käkade
upp mig förr har gett sig av och att jag lärt mig hantera mina
känslor på ett helt annat sätt än vad jag kunde förr.
Nu kunde jag reda upp upp mitt kaos.. Typ.
Eller ja. Kaoset är till en viss del kvar, jag känner
mig fortfarande som en sådan som trasar sönder,
stampar på allt som är vackert och river sönder.
Jag hatar att känna mig som en sådan person, och det är när jag känner
så som jag ibland kan förlora mig själv.
Igår var jag på väg att tappa fästet. Men så valde jag att
stanna kvar här. Jag valde att ta tag i sängkanten, andas djup och lyssna på din röst.
Och det är så jag gör nu, jag andas, andas och andas.
Andas ut det dåliga och in det bra.




"Surrounded by a million people, but I still feel all alone"




Puss på er!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0