Ja.. Vad säga?

Hejsan - Inlägg 559.


Sitteer här mitt i natten och skriver, borde sova men känner mig både trött och pigg på samma gång.
Jag känner mig less och uppgiven samtidigt som jag känner mig stark och modig.
Det är inte lätt när folk ska jävlas hela tiden. Från det att jag blev gravid har jag fått stå ut med så mycket hat att det räcker för en livstid. Och ni ska inte tro att hatandet är slut, nej då!
Det ska tydligen hatas lite till.. Jag blir så förbaskat trött!

Trött på skitsnack, trött på idioter och trött på att det hela tiden ska ljugas.
Jag är sjukligt trött på det. Fy fan.. Jag blir alldeles imponerad över mig själv att jag ens orkar med, att jag inte sitter och bara gråter i ett jävla hörn. Nej, jag bara går vidare, traskar och traskar tills luften tar slut.
Aldrig tänker jag lägga mig för er, jag tänker kämpa tills jag inte längre kan stå. Jag är inte den som ger upp.

Jaja.. Kanske man skulle sova nu då..



Och just det ja! Glöm nu inte att rappotera vidare om detta inlägg nudå.
Ja, du vet vem du är. Så känn dig träffad.


Jag är inte så dum som jag ser ut.


Puss på er!
//Anna


Kommentarer
Postat av: C

Jag tycker absolut inte att något är ditt fel och har aldrig gjort det heller, jag läser mest för att som du säger få båda sidor av vad som händer. Och rapportera vad som händer, det är väl inte hemligt om du skriver det här? då kan han ju läsa själv. Men jag har aldrig tyckt illa om dig på något sätt eller sagt ett ont ord om dig. Sen får du tro vad du vill men så är det iaf.

2010-05-19 @ 09:39:21
Postat av: syrran

självklart är idioten kapabel till att läsa själv, men verkar dock vara för feg för att faktiskt göra det själv. Men jag antar att det funkar bra med små arbetsmyror som gör skitjobbet åt han. Ni ska föreställa vuxna människor många av er men tyvärr måste jag säga att ni pinsamt men med bravur misslyckas på många plan...

2010-05-19 @ 10:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0