Hey!

Hallå - Inlägg 532.



Slänger in ett till sånt här snabbt inlägg mitt i språnget liksom.
Som ni fattat är jag ju såklart hemma och ni ska i ett annat inlägg få höra om min jävla skitresa som sj ansvarade för.. Den tog priset.
Självklart så var vi försenade, ca 1 och 1/ timme. Men det får ni höra om ikväll!

Nu ska jag strax iväg igen, ska hämta Beckis och Romina från praktiken. Det ska bli roligt att höra vad de fåttgjort och vad de tyckte om sin praktikplats. De håller till på djurmagazinet här i S-vall.
Jag vet att de riktiga ägarna inte är här just nu och att de då får praktisera med typ "vikarier". Men jag hoppas att de får göra skojiga och lärorika saker endå.
Sedan hade jag tänkt att köpa en ny mössa åt Saga, en lite tunnare.. Det börjar ju på att bli vår och varmt nu så.
Sedan MÅSTE jag till g-hodden och hämta henne vår åkpåse så att hon slipper ha den hon har nu. Den är på tok för varm! Nere i fittskåne så fick jag till slut ta bort den och bädda ner henne med filtar istället.
Funderar på att öra det nu med, men ja. Jag vet inte.
Till sommaren så ska hon få ha bara sitt lilla täcke och så i vagnen.
Det räcker nog fint. Hon har ett sånt här tunt svalt täcke som är anpassat till vagnen.
Det har hon ju såklart inte kunnat använda ännu eftersom det varit för kallt, men snart så!
Aja, nu har jag inte tid med det här mera, men ja.


Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0