Har lugnat ner mig.. Eller?

Hejsan - Inlägg 550.

Jag ska ta och sätta mig och se lite film, varva ner en aning efter en tuff dag eller rättare sagt en tuff vecka.
Jag har sedan mitt senaste inlägg hunnit prata med Sagas pappa 2 gånger, och träffat honom snabbt 1 gång.
Och han gör mig bara argare och argare. Det är helt sinnes.

Nu har han tydligen ångrat sig, och när han sa att han vi inte var "intressanta" längre så menade han ju inte så..
Nej, men hur fan menade du då?!
Hur kan man säga så och sedan försöka säga att man menade något annat?
Han har gjort så under hela tiden vi känt varandra, slänger ur sig en massa skit. Saker som sårar och sedan, när jag reagerar så menade han inte så. Han kommer med någon mesig jävla ursäkt och tror att jag ska köpa det.
Jag är så less på att hela tiden vara mesig och köpa det! Jag är dödstrött på det..

Jaja, vi ska prata i morgon. Det kommer antagligen inte att leda till något endå, precis som vanligt.
Han kommer att tjafsa, jag kommer att bli ledsen och arg, och så kommer han att skylla över allt på mig.
Som vanligt.


Nej, nu är det faktiskt dags att varva ner! Ska släppa honom för ikväll och bara ta det lugnt.



Puss på er!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Stå på dig Anna, vik dig inte för honom! Han är inte värd det! Han har själv valt detta och suttit sig i den sitsen så han har endast sig själv att skylla. Puss och kram <3

2010-05-15 @ 01:30:23
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0