Godermorgon!

Hejsan - Inlägg 539.



God morgon på er!

Här sitter jag och morgonbloggar lite, det känns som om jag börjar få till bloggrytmen igen.
Så fort jag hinner med att morgonblogga eller förmiddagsblogga så blir liksom hela dagens bloggning i takt och inlägget levereras som de ska. Kanske måste jag ta mig tid att
blogga varje morgon innan frukost, eller iaf innan lunch?
Just nu har jag mest bara myst på med Saga, gosat en del med Vanessa och
har börjat fundera på att käka frukost. Efter att vi käkat så ska vi ta en långis med hundarna.
Därefter så ska vi käka lite lunch, som Peter tagit med hem ifrån BIM.
Synd bara att det inte är världens bästa promenadväder. Men det ger sig, om man
rör på sig blir man varm så det kanske är skönare att gå på långis nr det är lite kyligt ute.

Igår så var vi iaf till Sagas pappa en stund, det gick bra och hon verkade glad och så.
Det går lite upp och ner det där, ibland är hon vansinnig då vi är där och ibland är hon sig själv.
Men igår var det iaf bra, och goungen lyckades somna i min famn utan att amma!
Vi har ju börjat dra ner rejält på amningen, och nu äter hon bara
mjölk tidigt på orgonen och innan vi ska natta.
Och ni kan ju gissa på ett ungefär hur jädra ont det gör?
Det känns som i början, innan mjölkprodutionen hade ställt in sig liksom.
 Det spänner och gör ont ända ut i armen. Menmen, det är bara att härda!
För jag vet ju att det blir bättre desto längre tiden går och desto längre man håller ut.
 Så snart kommer det liksom att var ainställt på att hon bara äter då hon
äter och inte på att hon ska äta flera gånger om dagen.
Nej, nu är det frulledags men ja, vi höres!



Puss på er!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0