Gårdagen och dagdagen.

Hejsan - Inlägg 546.

Skrevs i morse, publiceras nu.

Det blev inget inlägg igår, jag hade fullt upp och då blir det lätt så.
Jag var iväg på förmiddagen och träffade Sara som gick isamma klass som mig på Hola.
Hon hade varit till sim Cristoffer uppe på Hola, och var så snälla att hon mellanlandade här innan hon for vidare ner till Stockholm. Det var riktigt roligt att träffa Sara, efter nästan 1 år (!) och man får ju hoppas att det inte dröjer 1 år till tills nästan gång. Saga verkade tycka om henne och gjorde som vanligt när hon gillar någon. Stirrar. Hon stirrar och stirrar och stirrar. Tills hon till sist ler en aning och sedan återgår till sitt intensiva stirrande.

Tyvärr så hann vi bara träffas i två timmar eftersom hon skulle vidare och inte ville bli så sen.
Men ja, vi får ju hoppas att man kan lyckas ses igen snart! Det vore ju för skoj.
Självklart så är ju Sara bjuden på Sagas dop, men ja.. Jag får ju aldrig fingrarna ur och ringer prästen!
Så när det blir är ju ännu oklart. Men, jag siktar på juli eller augusti.
Nog om det nu.


Annrs igår så gjorde jag inte så mycket, jag städad en del, hjälpte Beckis med en kaninbur och var allmänt slutkörd i skallen. Var nästan så trött på kvällen att jag ville gråta. Ni vet när man blir sådär slutkörd i hela kroppen och skallen. Nej, det ar inte roligt. Jag ville mest bara soooooova och sooooooooova!
Men icke sa nicke.  Sagan väckte mig 5 imorse, och efter några tappra timmar av att ha försökt få henne att somna om gav jag upp och busade med henne istället. Så just nu ligger Saga på golvet med min BH och leker.
Hon lättroad, den lilla damen.



Puss på er!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0