Det är väldigt enkelt...

Hej igen - Inlägg 548.



...Att le och låtsas som om allt är bra. Speciellt när man är bra på det och har gjort det länge.
Jag sitter och vill släppa taget om allt ont, men det lever kvar. Jag vet att det är där, fortfarande.
Det mörka som jag trodde att jag gjort mig av med, men som tydligen inte vill försvinna.

Men det är upp till kamp. Hatet, fruktan och allt det mörka ska inte vinna.
Det är inte lika starkt som det var förr, nu finns endast en liten liten glimt av det kvar.
Nu lägger jag mig inte längre för känslan. Nej, jag ställer mig upp och slåss emot den.


"Unbreakable"


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Bra hjärtat, och jag finns hela tiden vid din sida, som din klippa att luta dig mot!! Pusspusspuss

2010-05-14 @ 08:42:27
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0