Babylekis :)

Hejsan - Inlägg 557.


Vi är på babylekis för första gången idag, det var riktigt roligt!
Jag var där med Fia, som har en liten son. Kevin heter han och är 2 månader.
Och så var Beckis som är ledig från skolan med.

Det var en drös med andra små(och stora) bebisar där som busade på den lilla bebismattan, med en massa leksaker. Saga tyckte att det var skoj och hon kröp runt en del på mattan och jagade leksaker. Hon spanade på de andra bebisarna, och verkade ha roligt. Men mest av allt spanade hon på lille kEvin som mest låg och spanade tillbaka! Ja, det var iaf jätte roligt och det är synd att de ska ha uppehåll nu efter nästa tillfälle.. Men, ja. Vi ska försöka att fara in på öpnna förskolan och låta dem busa lite :)
Sedan så har jag spanat lite på babysång som de anordnar gratis på kulturmagasinet, det vore superskoj!

Nu sitter jag med datorn i solen, Saga ligger i vagnen och sover och jag bara njuter.
Det är säkert över 25 grader i solen och jag lyssnar på Jason Mraz.. Det här är bara underbart, det här är sommar! Det enda som saknas är mitt alldeles egna hjärta.. Med honom här så vore livet komplett.
Men snart så.. Snart snart..



Puss på er!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto- Känslor & TAnkar

Hej! Förlåt för väldigt sent svar.



Åhh vad fint du skrev till mig. Jag läste det och fick tårar i ögonen. Tack.

Å vad vackert du skrivit om Milton.



Babylekis låter mysigt.

Hur är det annars. Många Kramar

2010-05-18 @ 17:31:50
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0