Äntligen!

Hejsan - Inlägg 538.


Äntligen kommer det ett inlägg!
Jag har faktiskt varit på väg att blogga säkert 10 gånger sedan det senaste inlägget men det har liksom inte blivit av. Trist värre! Men nu så :)

Har inte gjort så väldigt mycket de senaste dagarna, har mest varit ute och gått,
varit på stan och haft det bra med Carina och Beckis.
Vi har myst med de UNDERBARA valparna och så har vi kramat på deras nya valp, Vanessa :)
Vanessa är en söt liten pufftik, som i skrivande stund ligger bredvid mig och sover som stock.
Hmm, vad ska jag skriva?
Hittade en sketasnygg klänning på H&M, som jag verkligen vill ha.
Men jag var duktig och lät den hänga kvr i butiken. Här ska det sparas pengar!
Men ja.. En enda klänning.. Det kan ju inte skada? Eller?

Vad tycker ni?
Är den värd 199 kr?







Lovar att snart blogga mer


Puss på er!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0