Aahhhhhhh!

Hejsan - Inlägg 541.



Precis så känner jag. Ni vet när det ligger där under ytan och bubblar.
Jag vill gå ut i skogen och skrika. Varför?
Jag har inte den blekaste.. Jag bara känner det ligger en klump där, en klump med skrik och
antagligen lite gråt också. Uscha. Och nej. JAG MÅR INTE DÅLIGT.
Jag har bara en dålig dag. Man får lov att ha det utan att vilja hoppa från Alnöbron.

Det är rätt så lustig egentligen. Haha.. Äsch!

Jag bara drygar. Skit i mig så skiter jag i er.. Eller vänta! Det gör jag ju redan..
Aahhh! Märker ni? Jag är mupp, mupp, mupp idag!


Kanske man skulle strunta i att blogga när man är såhär och har såna här dagar?
Folk blir så upp i hejsan över mina muppinlägg. Eller ja. De har iaf börjat bli det.
Men samtidigt så kan jag inte låta bli att skriva heller, för att få skriva ur mig det här hjälper mig.
Det ger mig tid att reflektera och medan jag skriver så kanske jag råkar förstå varför jag känner som jag känner. Och det för mig är viktigt. Att reda ut mina känslor.


Jag vet faktiskt knappt vad jag skriver längre, och jag fattar om ni inte hänger med alls.
Det gör inget, eftersom jag inte skriver för er.
Jag skriver just nu för mig. Mig och enbart mig.

Fast i vanliga fall så skriver jag för er och mig.
Men de här muppinläggen är för mig, och för att jag ska få ur mig lite strunt.



Äsch.


Puss på er!
//Anna



Kommentarer
Postat av: Em

Vassego :)



Hehe okej, tack så mycket :D

Man kan ju inte gilla alla djur :)

2010-05-09 @ 22:48:48
URL: http://enemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0