Vanlig Dag - Tråkig Dag... Saknar Magnus!

Bara 7 inlägg kvar till 500. Sjukt, I tell ya, sjukt!
Tänk så många inlägg jag hunnit knåpa ihop på bara typ 15 månader?
Helt sjuuukt!

Haha, jag känner hur jag bara dampar, är på ett sånt där drygt humör och har lust att bara dryga järnet ur folk!
Men jag har ingen att dryga med.. Sitter här i ensamheten och funderar över vart Lotta tagit vägen och lyssnar på musik. Sitter och bara toklyssnar på Melissas 2 album, har haft dem på repeat heela dagen och bara njuter.
Shit, vad hon är bra.. Verkligen!

Ja, vad ska jag göra nu då? Saga sover, tog henne på en promenad så att hon fick komma till ro och sedan dess har hon sovit. Hundarna är trötta efter samma promenad och jag är hungrig. Det känns att jag ätit lite de senaste dagarna, vaknade i morse och kände mig svimfärdig, skakade i hela kroppen och var allmänt seg.
Och nu sitter jag här med hungern rivandes i magen och orkar inte göra mat.. Men jag måste!

Nu har även Sagis vaknat och nu ska vi se på HIMYM, och just det ja. Jag ska läsa lite först. Sen ska vi se på HIMYM :D


Ciao!'
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0