Vad?

Hejsan - Inlägg 492.



Och jag kommer inte ihåg vad jag skulle blogga om. Var på väg för flera timmar sedan att blogga, men eftersom Sagis är sjuk så har jag inte hunnit. Nu har iaf min lilla gounge somnat och jag tänkte skriva lite :)
Jag tycker så synd om henne, hon har fått jättejobbig hosta och är alldeles snorig.. Funderar starkt på att ta henne till sjukhuset så att de får kika på henne, för hostan låter illa.
Man blir ju rädd när hostan liksom låter sådär, och jag är ju så rädd om henne!
Vill ju inte att det ska vara något fel på henne.. Nej, uscha! Kan hon inte bara få vara frisk?

Nej, jag ska ringa sjukvårdsrådgivningen och höra vad de tycker..
Förhoppningsvis är det ju ingen fara med min lillgumma, men man vill ju vara säker!

Ja, vad skulle jag mer skriva om?
Hmm, jo jag har bakat idag! Saga låg på köksgolvet och kikade på mig när jag bakade bröd :)
Visst är jag huslig? Helt otroligt.

Nej, nu ska jag göra annat än att sitta här men vi höres väl.



Ciao!
//Anna


Kommentarer
Postat av: 17 år och Mamma till Benjamin!

Ja usch tiden går alldeles för snabbt, han är två veckor på söndag!!!

Vi trivs sjukt bra som nyblivna föräldrar, helst sjukt underbar känsla! :)



Kramar :)

2010-03-12 @ 16:50:35
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0