Vad fasiken?

Hello - Inlägg 505.


Jag vet inte ens vad jag ska blogga om, har ingen aning men vill ju blogga endå.
Jag har iaf bakat 2 dagar i rad, det blev cupcakes båda dagarna fast i 2 olika varianter.
Jävligt goda blev de om jag får lov att skryta och det får jag för det är min blogg!
Haha!

Sen så jo, just det ja.
Igår var Sagas pappa här, och vi pratade. Om allt, allt det som varit och allt som varit oss.
En aning jobbigt, eftersom jag ännu en gång får se mig själv sårad. Men ja, the story of my life.
Nu bryr jag mig inte, men jag minns hur jag kämpade för att hålla ihop allt och bara fick skit tillbaka.
Och det sårar mig! Jag har alltid gett så mycket, och det ger mig ingenting.
Allt detta gör faktiskt ont. Det gör ont att återuppleva sina misslyckanden.

Men samtidigt så har jag väl lärt mig någonting av detta med.. Ragga inte upp personer på krogen för att någon annan tycker att det är en bra idé! HAHAHAHAHA!
Fy fan, alltså vad dumma saker jag gjorde runt den tiden 2008. Sketadumma saker!
Men roligt hade jag iaf.. Hehe.



Jaja, nu ska ag sluta att blogga, men vi höres :)


Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0