Min Dag.

Hejsan - Inlägg 472.



Har idag varit ute på en ca 3 timmar lång promenad, vi har gått lite på stan, gått och handlat och så vidare. Självklart så var alla hundarna med och Saga rullade i sin vagn. Det var riktigt skönt!
Solen lyser riktigt ordentligt ute och värmer. Bättre blir det inte! Eller jo, så snart det börjar bli riktig vår och sommar, för då blir det ännu bättre! 
Jag och Lotta gick och köpte en massa mat, och en massa glass! Mumsigt värre :)
Så nu har vi smält i oss pizza, och glass. Och medan vi gjorde det så såg vi på HIMYM.. Jädrar vad roligt det är! Och jag är totalt nerkärad i Barney, han är såå rolig!
Jaja, nu ska vi se lite mera, och därefter tänkte jag ge er ett längre inlägg, så håll ut kära läsare, det kommer.


Ciao!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0