Sen en tid tillbaka.

Hejsan - Inlägg 500.  ALLTSÅ 5 FUCKING JÄVLA HUNDRA! DAMN!


Det är dags att blogga igen, känner det. Jag har haft en mini bloggpaus och får som vanligt ångest och äckligt låga besökssiffror.. Och det fungerar ju inte! Nej, så här har ni mig igen.

Jag är fortfarande kvar i Njurunda och funderar på att fara hem i veckan. Har det nämligen väldigt trevligt här ute med Linda och det känns en aning trist att fara hem till min tysta ensamma lägenhet när jag har det så trevligt här. Så vi stannar lite till :)

Jag har inte gjort så jädra mycket i veckan, har mest tagit det lugnt och sett en del på film.
Igår såg jag och Linda på Twilight, och jag blev totalt jävla kär! Fy fan vilken film.. Kan bara tänka mig boken!
Det var tänkt att vi skulle se New Moon idag, men det hanns inte med så det får bli i möra istället.
Men iaf, tillbaks till Twilight. Jag tycker att Robert, alltså han som spelar Edward är ful.. I vanliga fall!
Men shit! Vet inte om det är ljussättningen i filmen som gör att han bara blir snyggare och snyggasre desto längre filmen går. För damn! Eller så är det bara min svaghet för vampyrer som lyser igenom?

Idag var jag och Linda ut till min låtsaspappa och umgicks lite, vi käkade lunch ihop och sedan såg jag lite halvhjärtat på när Timråäcklen åkte på spö! Haha!  Tror att jag och Linda var rätt så ensamma om att vara glada över det men.. Ja, det kan ju inte alltid gå bra.
Därefter så for vi hem och just nu sitter jag här. Innan jag började blogga så satt jag vid min dator och såg på film. Såg "A lot like love" som jag fått veta skulle vara väldigt bra, och jo den var bra. Inget mästerverk, men bra.
Sådär sötslibbig liksom, precis som alla andra amerikanska romantiska komedier.
Man vet vad man får liksom.
Flicka möter pojke, pojke och flicka blir kära. Det strular en del på vägen, men pojke och flicka lever till slut lyckliga i alllllla sina dagar. THE END! Hehe, men det är inte fel det heller, synd bara att det inte riktigt fungerar så i verkligheten. Själv så älskar jag verkligen filmen "P.S I love you". Den är riktigt bra, och ett plus är att det finns skådespelare i den som har irländsk dialekt, och det mina vänner fungerar alltid för mig!

Det bästa vore nog en film/serie om irländska vampyrer!
Tänk er? Nog för att en viss Angel inte är amerikan i början men man får ju se så lite av då han faktiskt är på Irland i serien, så jo.. En serie eller film som helt handlar om vampyrer på Irland vill jag ha.

Ja, vad har jag mer att skriva? Egentligen en massa mer, men jag är så trött att jag känner att inspirationen liksom saknas. Nej, jag ska nog sova nu och får be att återkomma senare eller i möra med fler inlägg.

Nu ska jag lyssna på musik och tänka på B.



Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0