Satt & Läste.

Hej - Inlägg 498.

Varning för ett tragiskt inlägg!



Satt här i tystnaden och läste gamla inlägg som jag skrivit. Vet inte hur smart det var, men ja. Jag gjorde det iaf. Det är inte såhär att jag sitter här och mår dåligt, nej inte alls. Men det bara kom som en våg över mig. Det liksom bara.. Jag vet inte.. Kom som en chock. Den här känslan. Jag vet inte riktigt vad den vill, eller hur jag känner, men tårarna komme endå och rullar nerför mina kinder. De där tysta förädriska tårarna som gör mig så less. Vart kommer de ifrån och varför?

Jag vet inte, eller så vet jag. Men jag bestämde mig just, jag vill inte ha det, inte nu, inte någonsin, inte alls!
Det får vara.. För jag tänker verkligen inte hamna där igen. Trasig på marken.


NI fattar noll just nu, jag vet. Men det gör inget.


Just keep on walking



Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0