Samtal?

Hello - Inlägg 476.


Denna konversation ägde rum nu i kväll, och ja. Ni får ju gissa vem som är jag. Haha!

d säger:

halloj

channa säger:

hej

d säger:

hur är läget

channa säger:

bra sj0+

d säger:

bra..vem är du då

channa säger:

Anna, heter vi.

Eller cHARLOTH.

d säger:

Är ni två tjejer där.

channa säger:

Nej, jag är själv

Ibland..

Fast, ja rösterna är med..

Det gör inget va?

d säger:

Vad gör ni då?

channa säger:

Inte mycket, sitter i mörkret. Dudå?

d säger:

sitter framför datorn.

channa säger:

Aha. Typ som oss då..

d säger:

Kanske det ja.

channa säger:

Det är mörkt här. Är det mörkt hos dig?

d säger:

Nja, s

ådär.

channa säger:

Okej, jag ser nästan inget. Ser du?

d säger:

jovars.

Är du en kille?

channa säger:

Nej, jag är tjej. Är du kille? Visst är du kille?

d säger:

jo.

channa säger:

Vad bra, för vi är bara tjejer här.

d säger:

Jaså

channa säger:

Jaaa. Det är mörkt här.

d säger:

Kab du inte tända en lampa?

channa säger:

Nej!! Då pratar dom.

d säger:

jaha.

channa säger:

Vemär du???

Va fan.. Asså, har jag addat dig eller?

d säger:

Jag är en kille från passagen, som addade dig.

channa säger:

Whata?

Är jag medlem där?

d säger:

Jag antog det.

channa säger:

Jag heter Petra.

Din namn är?

d säger:

Du hette något annat för en lite stund sedan. Jag heter Daniel.

channa säger:

Gjorde jag? Va?

Fint namn.

Mörkret slukar mig.

d säger:

Jag har för mig det. Tack. Det är rätt mörk årstid.

channa säger:

Jaaa, och detär mörkt här i mig.

d säger:

Jaså. Har du kille?

channa säger:

Nej! Eller jo, Markus. Fast hanär jag.

Eller vi är två.

Det är mörkt här.

d säger:

Jaså.

channa säger:

Ja Vill du vara med oss, och leka i mörkret?
 Det är mörkt här.

d säger:

Jag vet faktiskt inte.

channa säger:

Förlåt, för mitt mörker.

Vi kan leka hela dagen.

Du? Gillar du korv?

Vi kan grilla

d säger:

Jaha. Jag vet inte det.




Tack för att du stod ut så jädra länge, andra hade inte gjort det!
Haha!

Ciao!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Soppan

Hahaha! Åh, humor <3

2010-03-07 @ 00:50:34
Postat av: Elin =) 17 år och mamma till Molly <3

hahah :P

2010-03-08 @ 11:09:04
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0