Måste måste!

Hejsan - Inlägg 470.



Satt och läste min förlossningsberättelse igår, och typ 1oo gånger innan dess och så slog det mig att jag måste ändra i den! För saknas saker, en massa saker! Vet inte varför den är så fattigt skriven, kanske var jag fortfarande i ett lustgas rus när den blev till?
Jaja, jag ska iaf sätta ig och ändra lite i den så att det stämmer! Så sedan kan ju ALLIHOPA läsa den och kommentera, för jag ällllskar kommentarer :) Det är nästan så att jag till och med älskar elaka kommentarer, bara det är kommentarer!


Jaja, ska byta en blöja nu!

Ciao!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

Jag kollade min också... massor som fattas och min är väldigt slarvigt skriven:P Ska ta fram mina papper från förlossningen och kolla igenom dom lite... min blev inte alls bra :P Ska läsa din igen :D <3

2010-03-04 @ 12:20:21
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0