Kind of..

Hejsan - Inlägg 481.


Vet inte vad det är med mig. Jag är fortfarande vaken, klockan står på 02:21 och jag borde sova.
Det är bara det att jag inte kan. Det går inte. Minns knappt när det var såhär sist, men nu är det iaf så igen.
Jag känner att jag har en massa att skriva, men samtidigt så vill jag inte. Damn!
Jag hatar att känna för mycket, det är jobbigt. Och jag har haft min del av jobbigt nu tycker jag.
 Jag vet inte jag. Kanske överanalyserar jag, kanske borde jag bara sluta att tänka?

Det vore något det. Men samtidigt så vore det heller inte så roligt, för det är ju bra att tänka.
Men jag ska alltid tänka för mycket. Jag går smärtan iförväg.. Kan man säga så?
Jo, det  kan man.

ÄSCH. Nu ska jag sova och låta dessa tankar sakta försvinna ut i drömmarnas värld.


Ciao!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0