Jahapp!

Hello - Inlägg 491.



Jahapp, då var man hemkommen från 2 timmar av Betnér. Och vad har jag att säga om det då?
Jo, att jag befinner mig i något sorts jävla rus och inte kan fatta hur jävla bra den mannen är!?
Alltså seriöst! Han är så bra, och jag menar det verkligen. Det finns väl för fan ingen annan i hela Sverige som ens vågar mulma de saker han gärna skriker ut?
Nej du. Magnus is the shit!

Och, att han dessutom är sjukligt jävla snygg gör ju inte saken sämre direkt. Hehe.

Nej, jag trodde att jag gillade honom innan detta, men nu jädrar! Ohh, så han var bra!
Jag skrattade tills det gjorde ont! Haha.. Stenstan! Guuuuud!

Äsch, ska sluta nu för ni fattar endå inget :P



Ciao!
//Anna


Kommentarer
Postat av: mikaela - mamma till miliam

han vägde 430gram o va 54 lång när han kom :)

2010-03-12 @ 06:52:52
URL: http://ungmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0