Jag vet inte.

Hejsan - Inlägg 462.


Jag vet inte jag. Jag har fått kommentarer på mitt tidigare inlägg, men jag kan inte ta åt mig dem. Vet inte varför jag helt plötsligt börjar känna såhär? Det har under bara några dagar blivit jättestort och just nu ligger det och skver i hjärtat. Nu får ni ju inte tro att jag går runt och mår dåligt för så är det ju inte.. Men det liksom skver. Ni vet som skoskav? Det liksom ligger där och irriterar..
Äsch, jag vet inte. Jag vet verkligen inte! Sedan sitter jag här på golvet med datorn framför mig, gråten i halsen och lovar mig själv att nästa gång, ja då ska jag minnsann INTE ta någon bedövning!
Men varför är detta så viktigt för mig? Jag har länge gått runt och faktiskt tyckt att jag var bra på att föda barn, hehe. Jo, det kändes som om jag kunde det och faktiskt kunde det.
Jag var lugn och fokuserad. Jag tyckte om det, konstigt nog. Jag bara längtar efter att få göra det igen.
Men endå så hackar jag upp mig på detta! Varför? Ja, som sagt.. Jag vet inte!

Och jag vet ju det, att om jag lovar mig själv att int ta nästa gång och jag endå gör det så kommer jag att bli så besviken på mig själv igen.. Så egentligen bör jag ju inte lova något sådant. Ta det som det kommer bara. Ska försöka att lirka ut de här konstiga känslorna och inse att jag var bra och stark trots att jag tog bedövningen!


Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer
Postat av: 17 år och Mamma till Benjamin!

Jag kan inte somna xD eftersom jag nog kommer täcka över ansiktet på min pojk så jag slipper får mina bilder tagan av någon som kmr påstå at tdet är dennes bebis så hade jag tänkt att jag visar några bilder över msn? :)



Massor med kramr! :)

2010-03-01 @ 21:20:06
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: 17 år och Mamma till Benjamin!

Haha precis som jag! Kan inte sluta stirra på mammas lilla ängel! Jag hoppas jag inte gör någon besviken nu genom att täcka över ansiktet på mitt barn, men jag gör bara det som känns bäst för mig, men så ska du ju få se lite bilder på msn så inga ledsena miner här hoppas jag! :)



Kraamisar! :)<3

2010-03-01 @ 21:31:58
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/
Postat av: 17 år och Mamma till Benjamin!

Oh gud vad jag älskar att ha någon som är så förståndig som du är gumman!! Du, vet du, du är ju verkligen någon som betyder för mig, såklart du ska få se bilder på min son! :)

Bara synd som du sa att vi bor så långt ifrån varann, tro mig det hade varit roligt att gå ut med barnvagnarna och prata ut och ha det roligt!



Nej nu väntar sängen, ska försöka sova så mycket nu som det går, för jag lär bli lite väckt av lilla grabben :) Men vi får bestämma någon dag att höras på msn, vad sägs som fredag? :)



Massor med kramar :)

2010-03-01 @ 21:43:36
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0