.I've Heard The Sound Of A Broken Heart.

Hejsan - Inlägg 501.


Satt och tänkte. Ja, ni vet jag brukar ju göra det ganska ofta.
Ibland så händer det att jag tänker på tok för mycket, och ställer till det en massa för mig själv genom att övertänka allt. Jag har de senaste dagarna försökt att släppa det och sluta att snurra in mig i olika tankar.
Men ja, jag kunde bara ignonera tankarna i några dagar. Nu är de här igen, och har varit det mest hela dagen. Och om jag ska vara ärlig så har de legat där alla de här dagarna då jag inte skulle tänka dem. De liksom bor här, och verkar inte vilja flytta. En del av tankarna är ju såklart bra, och ja såklart är en del är mindre bra tankar.

Eller mindre bra, låter ju bara fel! Men ja, det är tankar som skapar problem för mig och sätter käppar i hjulet för mig. Men jag har faktiskt kunnat så smått börja sätta dem åt sidan.
Jag har lyssnar nu inte alltid på rösten som säger åt mig att det inte är värt det och det är ett stort framsteg!

Vet inte riktigt vart jag ville komma med det här inlägget men jag antar att jag behövde skriva av mig lite.


Old pic, old feelings.
Time to let go?



Ha det gött!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Brim Brian

Men hjärtat vad har hänt? Pusspussuss!! <3

2010-03-21 @ 06:44:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/brim
Postat av: Jesper

Tankar är bra. men att övertänka sake är mindre bra.

2010-03-21 @ 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0