I Njurunda.

Hejsan - Inlägg 498.



Sitter hos Linda i Njurunda, tog semester ifrån stan och allt jävla kaos som varit sedan i torsdags.
Vill inte skriva ut allt i bloggen, men jag är nu en vän fattigare. Eller vad man nu säger.
Jag hade en vän som nu längre inte är min vän eftersom hon verkligen gått över gränsen den här gången.. På riktigt! Jag är så less och upprörd. Genast så blev mitt liv komplicerat igen, bara för att hon skulle bete sig som ett as. Genast fick flera andra av oss en massa bekymmer att ta hand om och allt tack vare dig.
Men nu är hon iaf raderad ur min mentala mailbox och på alla andra ställen också!

Saga ligger som en stock och sover bakom mig, och jag tänkte göra henne sällskap :)
Ville bara ge er en update på vad som händer är i det underbara Sundsvall.. Eller underbara och underbara.
Att flytta känns bara mer och mer lockande, så innan man vet ordet av kanske jag befinner mig i götet eller något sånt! Hehe, men ja ett litet tag till blir man väl la kvar här endå. För ja, jag har ju nyss fått min nya lägenhet!
Haha, skulle se snyggt ut att flytta nu liksom, efter typ 2 månader..

Jaja, nu ska jag ge mig. Tänkte sova och drömma om min skåning, men vi höres i möra mina fina läsare!


Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0