God natt!

Hejsan - Inlägg 467.

Nej, nu ska jag joina Saga i sängen, känner mig sådär lagomt trött :)
Min nystart på bloggen går bra, har hittills haft 12 mer besökare än vad jag brukar, så det är ju jätteskoj!
Blir så glad då folk faktiskt tar sig tid och kikar in. Kommer ihåg hur mycket besökare jag hade runt Sagas BF! Helt sinnes att så många var nyfikna på om hon kommit ännu eller inte, blev lika glad varje gång jag loggade in och hade typ 50-60 unika besökare :) Då blir dagen liksom mycket ljusare!
Tänk vad en liten blogg kan göra!


Äsch, sov så gott nu mina amla och nya läsare <3


Ciao!
//Anna


Kommentarer
Postat av: tvillingmamman

Men gud så fin hon är, :)

jaa jag gjorde inget annat än att läsa andras förlossningsberättelser! det är alltid kul att höra hur andra har det :D

2010-03-03 @ 08:30:59
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och mamma till Molly<3

SVAR: jag har pratat med BVC... dom sa att vi skulle prata om det när jag ska på en vanlig BVC kontroll eftersom hon inte visar nån antydan till att må dåligt av det, så är det antagligen ingen fara :D



Molly gör likadant, går det inte som hon tänkt sig då kommer hennes härliga humör fram ;) <3

2010-03-03 @ 14:20:42
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0