God morgon!

Hejsan - Inlägg 477.


Sitter och tänkte morgonblogga. Var på vippen att skriva ett stort antal inlägg igår, men det blev aldrig av.
Varför inte, undrar ni?
Jo, för att jag och Lotta drygade runt istället, och vad roligt vi hade! Haha, först så drygade vi runt på habbo, fast där var det bara en massa småttingar så det blev liksom lite trist efter en stund.. Men då finns ju passagen! Och där hittar man ett stort antal guldklimpar, hehe. Ett stort antal!
Mitt tidigare inlägg är ett bevis på det.

Sedan kan man ju ha turen att faktiskt hitta någon som är trevlig och normal. Vilket vi, eller rättare sagt jag gjorde igår :) Men eftersom jag är så hemlig så får ni inte veta något mera!

Aja, idag skulle Sagas pappa komma iaf, vet att han skulle komma hit igår.. Men ja, han kom inte.
Utan ringde vid 4 och sa att han var sjuk, tydligen så var han förkyld och ville inte gå ut.
Men ja, han sa att han skulle komma idag, så det blir väl upp till bevis då.


Äsch, nu ska jag göra något annat. Återkommer senare!



Ciao!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0