En dag i tankens tecken.

Hejsan - Inlägg 463.


Idag har det varit en dag med en massa tankar, jag har liksom känt en hel del och funderat en massa.
Satt precis och pratade med Sara, och liksom gick tillbaks i tiden. Hur det kändes förut och om hur jag var innan Saga, innan jag var gravid. Uscha! Jag gjorde saker jag aldrig trodde om mig själv, jag sårade personer och jag ljög. Jag ljög en massa och var dum emot de som brydde sig om mig.
Allt detta bara för att jag mådde dåligt. Jag var bitter och sårad.

Oftast så pratar jag inte om det här, men ibland så måste lite av det ut. Och då är det skönt att det finns fina personer som underbara Sara som orkar lyssna! Det är verkligen uppskattat :)



Sara, för ca 1 år sedan då vi gick i samma klass.
Nu bor vi miltals ifrån varandra, men endå så ställer hon upp och lyssnar när det behövs!
Tack, Sara :)


Vi hörs när vi hörs
//Anna


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för att du finns! :)

2010-03-02 @ 02:45:42
Postat av: sandra

Tänker pa dig gumman!

Försök o inte gräv ner dig, jag vet själv hur det är när man tittar tillbaka pa datiden, allt vad man gjort o gud vet allt.

Pga det har jag börjat göra en sorgbearbetning, för att kunna se tillbaka pa mitt liv emd ett litet leende, kanske är en bra sak för dig ocksa?!



Finns här om du behöver <3



kram pa dig vännen och du är en jätte stark o söt tjej!

2010-03-02 @ 10:39:26
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/
Postat av: Caroline - mamma till Theodore

Det är mamma som köpt dom, men de finns nog på någon leksaksaffär,

2010-03-02 @ 17:09:36
URL: http://livetsomunggravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0