Det börjar bli jobbigt.

Hejsan - Inlägg 478.


Sa att jag skulle göra något annat, men det blev inte så. Jag är kvar här :)
Tänkte svara på kommentarer men orkade inte så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg till istället.
Tänkte skriva det här inlägget igår, men det blev som sagt inte av.. Jaja.

Det börjar iaf att kännas jobbigt! Sjukt jävla jobbigt.
Vad känns jobbigt?
Att inte få sova hela nätterna?
Att hela tiden vara på vakt?
Att inte få äta ifred?
Nej, nej inget utav allt det där. För allt det där älskar jag.

Utan att Saga ska vara med barnvakt på torsdag!
Usch, och fy säger jag bara.. Jag vill inte! Jag vill inte!
Känner mig som ett litet barn som ligger på golvet och skriker, jag vill inte!
Men nu är det bestämt, Saga ska vara med barnvakt och jag ska gå och se Magnus Betner själv utan henne.
Så det så!



Fast jag känner på mig att ni ca 19:30 kan se mig springandes genom Sundsvall med gråten i halsen och paniken i bröstet, för att jag tror att jag hört Sagis gråta.
Så se till att ta en bra plats, showen börjar vid 19:30!


Ciao!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Elin =) 17 år och mamma till Molly <3

Du kommer klara det :)

Jag tyckte det var jätte jobbigt att lämna Molly hemme när vi var i söderhamn, men jag överlevde:)



Tror vi lider mer än våra barn faktiskt :P

Jag håller tummarna för att du ska klara det :D



Kramar<3

2010-03-08 @ 11:06:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0