Dansa?

Hejsan - Inlägg 466.


Stod precis och lagade min otroligt sena middag, och på golvet en bit ifrån mig låg Saga på en filt.
Hon har under dagen sovit sjukt lite och just därför har min middag bivit försenad.
Tog ut henne i vagnen för en stund sedan för att se om hon skulle sova lite medan jag gjorde mat, men så fort vi kom in igen så vaknade hon :)
Så jag fick helt enkelt göra det som hon gillar bäst! Nämligen dansa för henne :)
Samtidigt som jag lagade mat slog jag på lite musik, för dagen blev det Lady Gaga med diverse låtar så dansade jag hej vilt för henne! Och hon älskar det!
Jag brukar göra så minst en gång om dagen, för jag har ju insett att det är bra träning också.
Jo, för jag blir alldeles slut :)
Brukar också avsluta med lite situps och lyft, med Sagis i famnen. Det älskar hon också, och det blir liksom vår roliga stund på dagen!


Brukar du göra någonting knasigt med ditt barn eller andra barn som får dem att le?



Ciao!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Emelie, mamma till Lukas

haha ja tkr också att vi kör på miljövänlig! (A)

2010-03-03 @ 00:18:26
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0