Äntligen.

Hejsan - Inlägg 485.


Har tänkt att blogga i säkert en timme nu, men jag har legat för oskönt.
Så nu har jag satt mig upp och kan blogga, egentligen så har jag ingenting att skriva om.. Fast endå så har jag det. Jag skulle ju kunna berätta om min dag, men den har inte varit så intressant så det känns bara jobbigt. Jag har ju bara kikat på skor, en massa skor. Skor som jag inte hade råd att köpa idag och så snällt fick lämna i butiken. Men snart så.. Den 25:e ramlar min sjukt försenade lön in, och då!
Då ska jag köpa skor, och kläder, och godis!

Ja, eller ska jag skippa godiset? Jag har blivit så smal! Helt jävla sinnes..
Fick barn för 5 månader sedan och jag väger mindre nu än vad jag gjorde innan jag blev gravid.
Det, mina vänner är sjukt. Men såklart otroligt uppskattat!

Vet ni vad?
Jag trodde att jag kommit över hela den här grejen.. Eller kommit över är ju fel ord, men kommit längre.
Men så gör sig känslorna av panik och totalt jävla invändigt kaos till känna och jag vet att jag sitter kvar på samma fläck som för ett år sedan. Men tydligen så är jag fortfarande ett kaos och kanske kommer det alltid att vara så..
Äsch, ska sova nu men vi höres.



Ciao!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0