Ännu en dag.

Hejsan - Inlägg 469.


Så har ännu en dag gått till enda. Och vad har man gjort idag då?
Jo, jag har gjort det jag brukar göra, varit mamma till Saga och varit matte till mina vovvar!
Har iaf fått klartecken från min bloggdesigner, Dessan att en ny design kommer till helgen :D
Roligt va?
Tänker inte berätta hur den ska se ut, så ni får helt enkelt vänta och se :)

Jag har idag också gjort någonting spännande, nämligen bett min älskade kusin att ringa min mamma och be min mamma ringa mig.. Jag, har i ett tidigare inlägg skrivit om min mamma. Vet inte riktigt om alla läst det, och jag hittar det inte men jag kan återge lite snabbt. Jag växte inte upp med mamma, utan hos min moster. Min mamma lämnade efter min pappas död bort mig och kom aldrig tillbaka. Senare när jag blev äldre fick vi kontakt igen, men den tappade snart bort. Jag har i Stockholm 2 syskon som jag knappt har träffat.
Så nu har jag alltså tagit upp kontakten igen! Och varför undrar ni?
Jo, jag har själv fått barn och känner att det kanske är dags att ta kontakt med min biologiska mamma igen. Sedan har jag dessutom 2 stycken syskon som jag hemskt gärna vill lära känna :)
Ska bjuda dem allihopa på dopet, och vill ju gärna grunda först!

Så imorgon väntar jag samtal ifrån min mamma, som jag inte talat med på ca 5 år.. Skrämmande?
Jo, en aning. Speciellt med min telefonskräck.. Menmen! Det ska gå :)
Uscha, är faktiskt riktigt nervös och mår en smula illa.. Visseligen så kan illamåendet bero på allt godis jag precis ätit, men endå!


Aja, ska sluta nu :)



Ciao!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0