Väljer.

Hejsan - Inlägg 577.


Väljer att inte låta någon förstå detta inlägg.
Ni som förstår, ni får förstå och ni som inte gör det behöver inte göra det.
Jag tror att jag har valt någonting som inte gör mig väl, jag tror att jag ljuger för mig själv och det är dags att sluta med det nu. Jag måste börja välja det som gör gott i själen, och det borde jag göra nu.
Jag förstår att ni inte fattar och det är inte meningen att ni ska förstå heller, visa saker behöver man inte förstå.
Jag är kluven i två delar och vet inte om jag gör det som jag vill eller det som jag tror att jag vill.

Ibland är det svårt, och inbland behöver det vara lite svårt för att man ska lära sig någonting.
Man behöver ibland dessa tuffa val, och dessa kluvna känslor för att lära känna sig själv bättre.
Jag är fortfarande ute på en spännande resa där jag letar efter mig själv, och vad jag vill med mitt liv.
Jag har kommit en bit på vägen men ännu är det långt kvar innan jag har knäckt gåtan som är jag.


Over And Out
//Anna



Kommentarer
Postat av: Hjärtat

Man ska inte ljuga för sig själv. Men jag bara undrar, innefattar dessa tvivelaktigheter mig? Saknar dig massa! Pusspusspuss

2010-06-10 @ 21:02:50
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0