Trööööööött!

Hello - Inlägg 594.


Jädrar, vad jag är trött. Det är heeeelt sinnes.. Det är på riktigt längesedan jag var såhär trött.
Fy fasiken.. Nej, nu ska jag bara tradera hem en tågbiljett åt Carina, och sedan så blir det sängen för mig.
Och som jag ska sova, djup och länge. Nej, skämt åsido, jag har lagt ner det där med att sova djupt och länge sedan jag blev mamma. Det är liksom lyxsaker som ni barnfri får roa er med ;)
Öhh, ja.. Mer?
Carina ska fara till El Stockholmo för att para en tik, så jag är Beckisvakt och hundvakt tills på fredag.
Så imorgon ska jag, Beckis & Romina(en kompis till Beckis) äta lite mysmiddag, se på film och ha en massa skoj!
Det ska bli jätteroligt, och vi längtar alla 3!

Nej, nu orkar jag inte skriva mera, men vi höres!



Puss på er!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0