Svar till Simone.

Hejsan - Inlägg 588.



Fick en trevlig liten kommentar om att jag själv stavar fel, ganska mycket(?!) och jo, det kan väl hända.
Men att jag skulle stava fel ofta är bara rent skitsnack. De stavfel som finns beror ofta på slarv från min sida och jag kan med säkerhet säga att jag ALDRIG särskriver. Stavfel kan jag ha överseende med, men att särskriva och misshandla det Svenska språket får jag damp av. Jag har aldrig påstått att jag ständigt stavar rätt, MEN jag försöker iaf! Och det är mer än vad man kan säga om de flesta.. Så, jag tar kritiken Simone.
Men samtidigt så står jag fast vid det jag skrev.


Over and Out
//Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast du stavar alltid fel på ordet ändå, det heter inte endå ;)

2010-06-21 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0