Sitter inte i solen.

Hejsan - Inlägg 599.


Sitter inte i solen, som ni kanske förstod.
Mitt internet funkar nog inte ute, och Saga ligger i sängen inne och sover så jag sitter också inne.
Ja, fast det är inte så himla varmt ute ändå så.. Jag sitter här i köket och skriver lite blogg, pratar med Älsk och väntar på att Sophia ska höra av sig. Vi får hoppas att hon inte glömmer bort oss bara, och sover hela dagen.
Det vore ju trist.. Men nej då!
Det kommer hon inte att göra! Inte alls :)

Jag är iaf hungrig som en gnu, och borde göra något att äta.. Men ja, jag är för lat!
Haha, hur ska det gå? Jag får helt enkelt svälta ihjäl.. Nej, nu jädrar!
Nu gör jag mat.. Eller kakor!


Höres!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Din älskling!

Röstar för kakor! Pusspuss

2010-06-25 @ 13:03:28
URL: http://smartare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0