SKÄMS!

Hejsan - Inlägg 586.


Är så sjukt less på meningar som ser ut såhär:

Hej ! jag är inte hemma men jag kan rinag dig imorgon eftersom jag har en telefon hemma hos mig är det ljust .

Eller varför inte:

jaaa !!!!!!!! jag vann på lotto och ska köpa mig en brun häst som kan hoppa höga hinder med mig på ryggen och som 'äter gräs och som bor i stallet ..!

Eller kanske detta skräckexempel:

ja heter mirren å bo i en skogen dä finns de musar å de bits typ i handen på mej och mamma !!!...


Jag får damp! HAR NI INTE GÅTT I SKOLA ELLER?
Vem fan, kan på fullaste allvar tro att det ska vara mellanrum i mellan ett ord och punkt, komma, frågetecken och eller/ utropstecken? Och var för tycks man hela tiden skita i att använda sig av stor bokstav i början på meningar och dylikt? Och snälla! Snälla, förklara varför man skriver ihop allt?
VARFÖR GÖR NI SÅHÄR?!
Kan ni inte bättre eller är det ren och skär lathet?

Det är i alle fall en skam att VUXNA människor inte kan stava eller skriva ordentligt.. Det är inte konstigt att barnen växer upp och skriver som kråkor.. Fy fan. Ska man behöva bli svensklärare för att få någon ordning?


Over And Out
//Anna

Kommentarer
Postat av: Annika

Anna det heter svensklärare ;) Om jag nu inte kommer ihåg fel :P Tycker också det är störande med alla som särskriver eller stavar fel, ELLER SKRIVER SÅ HÄR, eller använder massa !!!!. :P

2010-06-20 @ 20:09:43
Postat av: Simone

Fast du skriver ju ganska mycket fel själv, tjejen.

2010-06-21 @ 18:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0