Provokation?

Hejsan - Inlägg 591.

Hade 35 unika besökare igår, kan det bero på mitt inlägg om särskrivningar och några kommentarer som följde?
Kanske skulle man börja att provocera mera? Fast jag skriver aldrig(nästan aldrig) för att provocera, utan skriver det jag känner och tycker. Sedan om andra personer tar illa upp eller inte delar min åsikt kan inte jag rå för, vi är alla olika och just det är charmen med oss!
Jag anser en hel del saker som enligt många är rätt så extrema, och som får folk att se rött då de hör mig berätta om det eller då de ser mig skriva om det, men om jag hela tiden tassade på tå för folk skulle jag inte kunna skriva någonting. För vi har alla våra känsliga ämnen, eller våra starka åsiter som vi inte delar med andra.
Nej, jag gillar att vi tycker och tänker olika, och är stolt över att jag vågar stå för just mina åsikter.
Nog om det nu!

Saga har skaffat sig en ny hobby!
Hon älskar nämligen att mata hundarna med sin mat, så fort hon sitter i sin stol så tar hon sina matbitar och sträcker sig ner och viftar med dem tills dess att någon matsugen hund närmar sig och hon kan mata den!
Imorse fick hon två mackor och en bit korv, kan ju säga att större delen av henne "frukost" gick till dogsen som glatt mumsade på!



Saga sitter och matar Filippa :)



Over and Out
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0