Med förende krafter kan vi hjälpa Hailey & andra!

Hej - Inlägg 587.


Läste Melissas senaste inlägg och ramlade över någonting rörande.
Det är nämligen så att en liten flicka på 2,5 månader vid namn Hailey behöver en benmärgsdonation för att överleva och hennes nära och kära kämpar för att hitta någon som matchar. Därför har de nu börjat göra detta offentligt och uppmanar alla att registrera sig hos tobiasregistret för att se om man kanske matchar Hailey.
Jag har såklart varit in och bett dem på tobiasregistret att skicka mig en hälsodeklaration, så att jag kan fylla i den och sedan hoppas att jag får godkänt och kan genomgå ett blodprov som visar om jag är en lämplig donator eller inte. Och nu uppmanar jag alla min läsare att göra samma sak!

Med förenade krafter så kan vi kanske rädda en liten flicka, och passar du inte just henne så kanske du passar till någon annan som är i akut behöv av hjälp för att kunna fortsätta sitt liv!
Sitt inte hemma och gör inget, sitt inte och läs detta och sedan strunta i allt.

Det skulle lika gärna kunna vara du, ditt barn, din mamma, din pappa, ditt syskon eller någon annan du älskar!

Här är Melissas inlägg!
Här är deras FB-Grupp!
Här läser du om HUR du registrerar dig!



Over and out
//Anna

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

Jaa, alla tar det ju i sin egen takt :D Både jag och Jocke gick ju vid 8-9 månaders ålder så det ligger i släkten ;) haha :D Lilla saga är ju så söt, älskar den där sommarbilden du tog :)



Jaa, jag vet vem hon är som jag skrev om... Hon klagar bara och allt är omöjligt med barn säger hon ! Men man får ju helt enkelt ta sig i arslet ibland ;) Kram <3

2010-06-21 @ 16:51:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0