Lyckliga Jag :)

Hejsan - Inlägg 561.


Idag så var Dessan här och det var så roligt att träffa henne igen, efter 4 månader.
Jag, Beckis och Dessan åt på donken, mumsade på lite mjukglass och gick sedan hem hit för att fota lite.
Hon hade en lånad systemkamera med sig som lilla jag fick lov att använda!

Snacka om att vara i himlen, jag tror att jag stod för ca 200 av de ca 300 bilderna vi tog.
Tänkte att jag skulle ge er några, några av de jag blev mest nöjd med.
För er som vill se ännu mera, så kommer jag att slänga upp det mesta på facebook.
Det är bara att kika, och orkar ni inte det så kommer de att dyka upp lite bilder nu och då här också såklart!

Dessan kommer hit imorgon också, och det är jätteskoj!
Vi kommer så bra överens och jag är verkligen glad över att vi fortfarande har kontakt trots
att det tog slut emellan henne och Maria. Vi är så lika varandra, och personer '
som är så genuint snälla som Dessan ska man hålla hårt i!
Tror att Dessan skulle sova över i möra, så då hinner vi fota en massa och så kan hon
kanske visa mig lite PS tips!
Som de flesta av er säkert vet, är hon sjukligt duktig på PS!
Hon har gjort min underbara design :)


Aja, bilder kommer i ett senare inlägg!



Puss på er!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Dessan - Mitt liv som 18åring tillsammans med en 46åring! Bloggdesign, photoshop m.m

Åh! Vad glad jag blir, Anna! Jag tar verkligen åt mig och blir alldeles rörd när jag läser detta! Du är så snäll och jag är också så otroligt glad att jag fortfarande kan ha kontakt med dig och Saga :) Kram på dig!

2010-06-05 @ 00:24:03
URL: http://thegreatpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0